Sony zahajuje spolupráci se SuperStar a Loosers

Sony zahajuje partnerství s agenturou Loosers a se SuperStar.

Sony zahajuje partnerství s agenturou Loosers a se SuperStar.

Sony Česká republika oznámila, že vítězem tendru na dodavatele kreativního zpracování partnerství Sony se soutěží SuperStar je agentura Loosers.

Tuzemské zastoupení výrobce audio a video techniky se chce zaměřit především na mladší cílovou skupinu s aktivním životním stylem. Klíčovým prvkem kampaně je nedávno představená nová řada sluchátek MDR-1.

Agentura Loosers dostala za úkol připravit kreativní koncept komunikace Sony jako partnera talentové show SuperStar 2013 s využitím product placementu, sponzorských vzkazů a injektáží během vysílání a v průběhu dne. Vše bude navíc podpořeno dalšími formáty pro instore, online, sociální média a outdoor.


Sony Česká republika spojením s talentovou soutěží volně navazuje na loňské partnerství Sony s americkou verzí pořadu X Factor. Novou sérii SuperStar začala uplynulý víkend vysílat TV Nova.