Sony zahajuje spolupráci se SuperStar a Loosers | E15.cz

Sony zahajuje spolupráci se SuperStar a Loosers

Sony zahajuje partnerství s agenturou Loosers a se SuperStar.
Sony zahajuje partnerství s agenturou Loosers a se SuperStar.
• 

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Sony Česká republika oznámila, že vítězem tendru na dodavatele kreativního zpracování partnerství Sony se soutěží SuperStar je agentura Loosers.

Tuzemské zastoupení výrobce audio a video techniky se chce zaměřit především na mladší cílovou skupinu s aktivním životním stylem. Klíčovým prvkem kampaně je nedávno představená nová řada sluchátek MDR-1.

Agentura Loosers dostala za úkol připravit kreativní koncept komunikace Sony jako partnera talentové show SuperStar 2013 s využitím product placementu, sponzorských vzkazů a injektáží během vysílání a v průběhu dne. Vše bude navíc podpořeno dalšími formáty pro instore, online, sociální média a outdoor.


Sony Česká republika spojením s talentovou soutěží volně navazuje na loňské partnerství Sony s americkou verzí pořadu X Factor. Novou sérii SuperStar začala uplynulý víkend vysílat TV Nova.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah