Spot dne: Zahrádkářská odysea Kampaň Stihl • Zdroj: archiv vtf 15. dubna 2015 · 06:59 Pracovat se zahradnickým nářadím od firmy Stihl musí být opravdu povznášející zážitek. Reklamní spot na toto téma natočila agentura Altmann + Pacreau z Paříže. Stihl
Beru všechno zpátky. Padla poslední překážka pro výplatu zbylých peněz ze Sberbank Finance a bankovnictví
Křetínský koupil největší síť autobazarů ve střední Evropě. AAA Auto přebírá od britsko-polského fondu Byznys
Střet zájmů provází legislativní chaos. Jak zjednodušit pravidla pro veřejné zakázky a dotace? Názory a analýzy
Škoda Epiq se začíná rodit ve Španělsku. Koncern otevřel u Barcelony novou obří továrnu na baterie Doprava a logistika
Deset nejvýnosnějších dividendových trhů světa. Česko boduje, funguje jako stroj na peníze Burzy a trhy
Sandberg kupuje většinu v globálním hotelovém softwaru z Prahy. Chystá největší fond své historie Byznys
🎧 Bolt Food chce být jedničkou do tří let. Jak toho chce dosáhnout, rozebírá šéf platformy Jakub Hostačný Business Club
Guzzi pro alpská stoupání. Technologií nabité cestovní enduro s italskou estetikou jezdce jen tak neunaví Obchod a služby