Telefónica spouští kampaň na O2 TV

Telefónica mění od 2. září podobu O2 TV a zároveň startuje reklamní kampaň na podporu této služby

Telefónica mění od 2. září podobu O2 TV a zároveň startuje reklamní kampaň na podporu této služby

Telefónica mění od 2. září podobu O2 TV a zároveň zahajuje podporu této služby. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou VCCP a poběží v televizi, v tisku a na internetu.

K největším změnám, které Telefónica u O2 TV avizuje, patří nové grafické rozhraní a možnost zpětného zhlédnutí pořadů až o 30 hodin. „Velký zájem o novou O2 TV nás příjemně překvapil. Jen během prvních týdnů více než 1 200 lidí požádalo o přednostní převod na novou podobu televize,“ říká ředitel marketingu společnosti Telefónica Czech Republic Jiří Dvorjančanský.

Novou O2 TV podpoří od 2. září reklamní kampaň, která se objeví v televizi, tisku i na internetu. Jejím hlavním motivem je osvobození vysílacích časů, které poletují městem. Každý si tak může „chytit“ svůj vysílací čas a zvolit si začátek pořadu. Kampaň připravila agentura VCCP v produkci firmy Boogie Films. Natáčení pod režijním vedením Milana Baloga proběhlo 7. a 8. srpna v Praze.

Podívejte se nový spot:

Všech 142 tisíc zákazníků O2 TV získá postupně novou podobu O2 TV automaticky, zdarma, a bez jakéhokoli zásahu. Postupný převod začne v druhé polovině září a potrvá několik měsíců. „Týden před plánovaným převodem dostanou naši zákazníci dopis a e-mail s informacemi o převodu, v den D dostanou ještě SMS. Následující den pak už uvidí nové rozhraní a budou moci využívat všechny přednosti nové O2 TV včetně funkce Zpětného zhlédnutí,“ upřesňuje Jiří Dvorjančanský.

Tiskový vizuál kampaně O2Tiskový vizuál kampaně O2