Tendr na „lázně“ má vítěze

Mariánské lázně

Mariánské lázně

Reklamní agentury Neo@Ogilvy a Mather Advertures uspěly ve výběrovém řízení Czech Tourismu na internetovou marketingovou kampaň pro oblast lázeňství.

Kampaň bude probíhat od října do prosince letošního roku a jejím účelem bude zvýšit povědomí o českých lázních.

Návrh kampaně, který uspěl v tendru, počítá s pěti různými komunikačními kanály, včetně sociálních médií. Kreativní pojetí počítá s variantou pro ženy a pro muže dle zaměření jednotlivých serverů. Komunikace v rámci jednotlivých kanálů se tak bude doplňovat.

Klíčovým sdělením kampaně bude propagace lázeňských zařízení jako ideálního místa pro dovolenou, relax a odpočinek. Oslovit by měla zejména ženy a muže středního věku, kteří mají rádi sport, ale také si rádi odpočinou. „Budou to většinou moderní páry s odrostlejšími dětmi, které hledají způsob, jak využít volný čas samy pro sebe,“ říká Business Director Neo@Ogilvy Czech Republic Irena Benešová.