Vylepšete své prodejní schopnosti a zvyšte svou šanci na úspěch!

Zářijové setkání seriálu Business Tuesday se tentokrát zaměří na umění prodávat, tipy pro úspěšný a efektivní prodej a představí netradiční možnosti prodeje produktů a služeb.

TUESDAY Business Network pořádá v úterý 18. září 2012 další pravidelné setkání ze seriálu Business Tuesday na téma Naučte se prodávat lépe. Toto setkání je určeno všem obchodním zástupcům a manažerům, pro které jsou prodejní dovednosti základním profesním vybavením, všem podnikatelům a majitelům firem. Prodej není snadná záležitost zvlášť v období ekonomické nestability.

O tom, jak zvýšit efektivitu prodeje, jaké využívat nástroje a aplikace či jak prodávat přes partnery budou přednášet zkušení odborníci ve svém oboru. Účastníci se na chystaném setkání dozvědí řadu cenných informací a praktických rad, které jim pomohou zdokonalit jejich obchodní dovednosti, dozvědí se, jak si získat nové zákazníky, dodavatele a obchodní partnery. Setkání zároveň nabídne prostor k diskuzi s odborníky a k navázání nových obchodních příležitostí.

Přednášet budou:

Pavel Matoušek – zakladatel a jednatel společnosti AAApoptavka.cz, který se řadí mezi přední internetové podnikatele a má za sebou několik úspěšných projektů. Mezi jeho hlavní každodenní náplň práce patří řízení společnosti AAApoptavka.cz a AAAdopyt.sk a neustálé vylepšování především produktové a marketingové části těchto dvou projektů, které drží prvenství mezi poptávkovými systémy v České i Slovenské republice.

Jan Laibl – začínal jako obchodní zástupce a postupně získával nové zkušenosti s prací se zákazníky. Zabýval se i teoretickými základy obchodu a marketingu a začal se o obchod zajímat i z jiného úhlu, což ho přivedlo k nápadu vytvoření svého vlastního prodejního skriptu, který aplikuje ve své společnosti a využívá k tomu prodejní Platformu 5. Díky ní je schopen na základě pětibodového návodu zjistit, jakým způsobem navázat vztah se zákazníkem. Tuto platformu využívá v rámci školení, díky kterému posluchači lépe pochopí profesi obchodníka a může být také nápomocna zkušeným obchodníkům ke zlepšování obchodních dovedností.

Filip Dřímalka – původním povoláním vystudovaný právník. Po pracovních zkušenostech v zahraničí v zákaznickém servisu a obchodu získal bohaté zkušenosti v oblasti B2B marketingu a v současné době se věnuji marketingovému a obchodnímu poradenství. Mezi jeho zákazníky patří velké společnosti jako T-Mobile, LMC, Mercedes, Telefónica a další firmy velkých formátů. Kromě toho provozuje internetovou aplikaci Customer point, informační platformu Know How Klub a je hlavním odborným poradcem projektu na podporu začínajících podnikatelů T-Mobile Rozjezdy.

Program akce je k dispozici na stránce akce.