Zentiva sází na image

Zentiva spustila 14. října novou imageovou reklamní kampaň s mottem „ Chráníme zdraví nás všech“

Zentiva spustila 14. října novou imageovou reklamní kampaň s mottem „ Chráníme zdraví nás všech“

Zentiva spustila 14. října novou imageovou reklamní kampaň s mottem Chráníme zdraví nás všech. Hlavním cílem kampaně prezentované v TV, tisku i v online médiích je posílit vnímání značky. Koncept cílí především na širokou laickou veřejnost, odbornou veřejnost a další zájmové skupiny.

Kampaň kreativně vytvořila agentura Publicis, která v srpnovém tendru zvítězila nad čtyřmi dalšími agenturami. Kampaň stojí především na televizních spotech, které produkčně realizovala společnost Bedna Films, režie se ujal Farid Eslam.

„Zaměřili jsme se na širokou cílovou skupinu napříč generacemi Čechů. V podstatě se jedná o zjednodušenou sociologickou sondu do naší společnosti. Sledujeme různé příběhy lidí s jejich každodenními radostmi i starostmi.“ popisuje kreativní koncept televizního spotu kreativní ředitel Publicisu Jakub Hanzlíček.

Reklama byla natáčena výhradně v českých lokacích. Kampaň bude nasazena ve dvou vlnách, nyní na podzim a poté v prvním čtvrtletí příštího roku. Nová image reklama Zentivy poběží na Nova Group s 80procentním nasazením v prime time, spoty budou umisťovány do stejných breaků s prezentací výrobků Zentivy. Kampaň poběží ještě v tisku v předních denících a týdenících a v on-line médiích.

Podívejte se na nový spot: