Řečená suma je přitom srovnatelná s obdobnými dohodami, které sponzoři uzavřeli s provozovateli arén na americký fotbal, kde se hraje profesionální liga NFL.
Například banka M&T zaplatí šest milionů dolarů (144 milionů korun) ročně za to, že dějiště domácích zápasů klubu Baltimore Ravens ponese její název.
NFL přitom co do popularity nad „soccerem“ jednoznačně vede, ve Spojených státech jde podle průzkumů o vůbec nejpopulárnější sport, zatímco fotbal známý v evropském prostředí nepatří ani mezi sedm nejpopulárnějších lig.
„Pro fotbalový klub Los Angeles jde o skvělý obchod,“ cituje agentura Bloomberg Erica Smallwooda, partnera reklamní společnosti Apex. „L.A. je druhý největší mediální trh v lize, ale tato dohoda v ní pomůže nastavit nové finanční měřítko,“ dodal Smallwood.
Banc of California Stadium pojme 22 tisíc diváků a první fotbalový zápas se v něm odehraje v roce 2018. Náklady na jeho výstavbu dosahují 350 milionů dolarů (8,4 miliardy korun).