Zisk Mafry klesl o 69 procent | E15.cz

Mediální dům Mafra si pohoršil. Loni mu klesl zisk o 69 procent

Mediální dům Mafra si pohoršil. Loni mu klesl zisk o 69 procent
Sídlo Mafry na pražském Andělu
• 
ZDROJ: Profimedia

ČTK

Mediální skupině Mafra, která vydává Mladou frontu Dnes, Lidové noviny nebo deník Metro, loni meziročně klesl zisk o 69 procenta na 74,4 milionu korun. Tržby z prodeje výrobků a služeb meziročně vzrostly o 1,5 procenta na 2,5 miliardy korun. Informoval o tom v pátek server Mediaguru.cz s odvoláním na výroční zprávu vydavatelství.

Vedení Mafry považuje loňské hospodaření za příznivé. „Dobrého výsledku se podařilo dosáhnout díky stabilním výkonům inzertních tržeb v printové části a jejich zvýšení v online segmentu. Ten je dlouhodobě důležitým zdrojem rostoucí efektivity celého vydavatelství,“ stojí ve výroční zprávě.

K hospodářskému výsledku podle vedení přispěla i dřívější restrukturalizace a lepší efektivita tiskových zakázek. V oblasti distribuce vykázala Mafra loni mírný pokles, příjmy v tiskové inzerci udržela díky rostoucímu zásahu titulů zdarma, uvedl server.

Mafra patří do skupiny Agrofert, kterou do loňského února vlastnil předseda vlády a hnutí ANO Andrej Babiš. Koncern kvůli zákonu o střetu zájmů pak převedl do svěřenského fondu. Mafra vedle deníků Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a Metro vydává týdeníky Téma a 5plus2, provozuje tiskárny v Praze a Olomouci, internetové servery iDnes.cz a Lidovky.cz nebo televizní stanici Óčko. Do mediální skupiny patří i rádia Impuls a Rockzone, které zaštiťuje společnost Londa.

Prodat něco Babišovi? To bych se kroutil, říká Ivo Valenta
Langer vyhrál další soud s vydavatelstvím Mafra

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!