Průzkum dále ukázal, že mezi priority podnikatelů patří blízkost pobočky, jelikož dvě třetiny z nich preferují osobní kontakt s bankéřem. Klienti chtějí mít v bance partnera, který k nim bude férový a nebude jim nabízet nevhodné produkty. Až v dalším kroku jsou ochotni své požadavky řešit emailem (22 %) nebo po telefonu (15 %). „Naši firemní klienti v naprosté většině využívají podnikatelský účet v korunách doplněný o povolené přečerpání účtu. Podnikatelský účet v cizí měně používá pětina z nich,“ doplňuje Eyberger. ČSOB Podnikatelské konto je vhodné pro firmy s menším počtem bezhotovostních transakcí využívajících elektronického bankovnictví. Kromě ročního bezplatného vedení účtu má klient k dispozici pět příchozích tuzemských a deset odchozích tuzemských plateb prostřednictvím elektronického bankovnictví zdarma, mezinárodní embosovanou platební kartu, pět výběrů z bankomatů ČSOB zdarma a deset bezplatných SMS info zpráv měsíčně.
ČSOB Firemní konto zase využívají především klienti s vyšší frekvencí bezhotovostního platebního styku, kteří uvítají propojení elektronického bankovnictví s účetním systémem. Oproti Podnikatelskému účtu mají uživatelé Firemního konta navíc k dispozici trojnásobný počet odchozích a příchozích elektronických plateb měsíčně zdarma.