Facebook nabídne online informace ze sportu

Sociální síť Facebook pokračuje ve své snaze propojit uživatele podle konkrétních zájmů. Nově nabídne služby společnosti SportStream, která umožňuje v reálném čase shromažďovat, filtrovat a zobrazovat data ze sportovních akcí.

Facebook chce, po oznámení koupě společnosti SportStream, více konkurovat Twitteru. To mají umožnit právě online sportovní informace a bezprostřední komentáře fanoušků. Na stránkách Facebooku se tak mají rozproudit vášnivé sportovní debaty.

„Chceme pomáhat lidem, které spojuje vášeň pro dění okolo sportu, řekl k akvizici pro serveru BBC Justin Osofsky, viceprezident Facebooku pro mediální partnerství a globální operace. Kolik Facebook za SportStream zaplatil však viceprezident neprozradil.

Facebook se v posledních měsících snaží o to, aby uživatelům a obchodním partnerům zjednodušil vyhledávání příspěvků ke konkrétním tématům.

Lepší možnosti i pro obchodní partnery

„Díky této akvizici očekáváme, že se významně zlepší možnosti i pro všechny partnery, aby lépe využili poznatky a možnosti Facebooku,“ dodal Osofsky.

Facebook používá více než miliarda lidí po celém světě. Každý den síť navštíví zhruba 700 milionů uživatelů. Loni Facebook vstoupil na akciovou burzu a tento měsíc se stane součástí amerického akciového indexu Standard & Poor's 500.