Lagerfeldova múza v podzimní kolekci

Modelka Anja Rubiková se již potřetí stala tváří italské
značky Fendi. V podzimní kampani modelka ztělesňuje
múzu inspirace. Kolekce je nafocena v malířském
ateliéru a dává najevo své zaměření na intelektuální
ženy, které mají rády umění a módu.

Modelka Anja Rubiková se již potřetí stala tváří italské značky Fendi. V podzimní kampani modelka ztělesňuje múzu inspirace. Kolekce je nafocena v malířském ateliéru a dává najevo své zaměření na intelektuální ženy, které mají rády umění a módu. Zdroj: profimedia.cz

Modelka Anja Rubiková se již potřetí stala tváří italské
značky Fendi. V podzimní kampani modelka ztělesňuje
múzu inspirace. Kolekce je nafocena v malířském
ateliéru a dává najevo své zaměření na intelektuální
ženy, které mají rády umění a módu.
Modelka Anja Rubiková se již potřetí stala tváří italské
značky Fendi. V podzimní kampani modelka ztělesňuje
múzu inspirace. Kolekce je nafocena v malířském
ateliéru a dává najevo své zaměření na intelektuální
ženy, které mají rády umění a módu.
Modelka Anja Rubiková se již potřetí stala tváří italské
značky Fendi. V podzimní kampani modelka ztělesňuje
múzu inspirace. Kolekce je nafocena v malířském
ateliéru a dává najevo své zaměření na intelektuální
ženy, které mají rády umění a módu.
4
Fotogalerie
Modelka Anja Rubiková se již potřetí stala tváří italské značky Fendi. V podzimní kampani modelka ztělesňuje múzu inspirace. Kolekce je nafocena v malířském ateliéru a dává najevo své zaměření na intelektuální ženy, které mají rády umění a módu.

Podzimní kampaň v zemitých barvách osobně navrhl slavný Karl Lagerfeld. Se značkou Fendi návrhář spolupracuje od roku 1972, začínal jako designér doplňků a oblečení. Postupně se Lagerfeld u Fendi vypracoval na kreativního ředitele.

Italská značka vznikla už v roce 1925 v Římě jako obchod s kožešinami a koženým zbožím. V současné době tato společnost s luxusním oblečením a doplňky patří pod mezinárodní společnost LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy).