Operátoři zrušili tendr na poskytovatele dárcovských SMS
V průběhu výběrového řízení se zároveň ukázalo jako nejvhodnější pro zajištění služby DMS technologické řešení společnosti ATS, která v současné době službu zajišťuje.
„Na dalším rozvoji DMS máme maximální zájem a chceme, aby služba byla zajištěna spolehlivě jak po technologické, tak strategické stránce. Proto jsme se rozhodli formou dalšího výběrového řízení najít vhodného strategického partnera z oblasti neziskového sektoru, který společně s ATS zajistí fungování a další vývoj nového systému DMS,“ uvedl prezident APMS Jiří Šuchman.
Cílem nového systému DMS je zvýšení prostředků plynoucích do neziskového sektoru formou dárcovských SMS. Od strategického partnera APMS očekává důkladnou znalost českého prostředí a jasnou představu o rozvoji služby DMS tak, aby dokázala reagovat na měnící se potřeby neziskového sektoru.
APMS působí na českém trhu od roku 2003. Zakládajícími řádnými členy APMS jsou provozovatelé veřejných mobilních telekomunikačních sítí, společnosti O2 Czech Republic, T-Mobile Czech Republic a Vodafone Czech Republic. Řádným členem APMS je od roku 2013 také společnost Air Telecom.
Dárcovské SMS si drží svoji oblibu, navzdory krizi