Retail Park Na Radouči rozšíří nabídku obchodů
„Chceme být nejen místem, kde se nakupuje, ale i místem pro pracovní schůzky nebo setkávání přátel,“ říká Radka Ondříšková, mluvčí investora teplické společnosti JTH Group.
Retail park, který investor staví jako třetí část zóny i v době hospodářské krize, zahrne deset obchodů na ploše bezmála čtyř tisíc metrů čtverečních. Bude tam drogerie, zdravá výživa, obchody s textilem a oblečením. „Chybět nebude prodejna nábytku, služba oční optiky nebo pizzerie,“ doplnila mluvčí. Slavnostní otevření je plánované na 24. listopadu. Lokalita v severní části města je vzdálená od centra bezmála dva kilometry, v okolí nákupní zóny je ale pět zastávek městské hromadné dopravy.
Zástupce investora tvrdí, že ani v době recese nezaznamenali menší zájem budoucích živnostníků. Podle Ondříškové byl o lokalitu v severní části města velký zájem. Je to zřejmě i tím, že Mladá Boleslav je hned po Praze nejvíce přitažlivým městem pro investory.
Ukázala to v září zveřejněná studie společnosti MasterCard. „Město je sídlem řady obchodních center a stovek dal- ších podnikatelů,“ řekl ředitel kanceláře MasterCard Europe pro ČR a Slovensko Pavel Javorský.