Když se loni v říjnu zřítil Boeing 737 MAX do Jávského moře, vyrojila se přirozeně řada pochybností o bezpečnosti tohoto letounu. Tehdy ale ještě šlo mnohé hlasy snadno odbýt.
Ostatně indonéské aerolinky Lion Air byly teprve před necelými třemi lety vymazány z černé listiny společností, které mají zakázáno létat do EU. Po nedělní katastrofě Ethiopian Airlines, která je nehodě v Indonésii až nepříjemně podobná, si už Boeing s kondolováním pozůstalým rozhodně nevystačí.
Společnost Qatar Airways slíbila světu „revoluční“ novinku pro cestující v ekonomické třídě. Po měsících vzletných řečí Katařané představili v zásadě obyčejné sedačky. Ano, mají velkou obrazovku, a ano, mají konektor na nabití telefonu. Přesto se odborná veřejnost cítí poněkud podvedeně. Nové sedačky v ekonomické třídě Qatar Airways - revoluce se nekoná|
Kolem Boeingu se nerojí jen špatné zprávy. Americké letectvo chystá další modernizaci legendárních strojů z jeho dílny, bombardérů B-52. Letouny by měly sloužit do roku 2050 a dožít se téměř sta let. Zároveň je to tiché přiznání, že vývoj neběží právě mílovými kroky.