🎧 Hotelové řetězce se stávají cestovními kancelářemi. Táhnou známé značky i servisované apartmány

Hotel Fairmont Golden Prague

Hotel Fairmont Golden Prague Zdroj: TaK Architects

Nový hotel Fairmont Golden Prague
Nový hotel Fairmont Golden Prague
Interiér hotelu Fairmont Golden Prague
Interiér hotelu Fairmont Golden Prague
Interiér hotelu Fairmont Golden Prague
16 Fotogalerie
Miffek Thuong Ly

Ve vzduchu nyní visí celá řada velkých hotelových transakcí. Poté, co koupila skupina PPF hotel Hilton v Praze, se chystají další prodeje. Kam směřuje hotelový trh v České republice a proč láká hlavně domácí investory? A co vlastně dnešní host od hotelu chce? O tom mluvil v novém díle REcastu zástupce šéfredaktora e15 Jan Novotný, který se o hotelovém byznysu rozepsal v únorovém čísle magazínu e15.

Co se v REcastu dozvíte:

  • Nejen Hilton. Jaké luxusní hotely jsou v Praze na prodej?
  • Proč se vyplatí investovat do hotelů?
  • Jací investoři krouží kolem pražských hotelů?
  • Proč Oldřich Šlemr, Pavel Baudiš a Eduard Kučera dali deset miliard do bývalého InterContinentalu v Pařížské ulici?
  • Kam směřují moderní hotely?
  • Proč táhnou servisované apartmány?
  • Z jakého důvodu táhnou známé hotelové značky?