🎧 Hotelové řetězce se stávají cestovními kancelářemi. Táhnou známé značky i servisované apartmány
Ve vzduchu nyní visí celá řada velkých hotelových transakcí. Poté, co koupila skupina PPF hotel Hilton v Praze, se chystají další prodeje. Kam směřuje hotelový trh v České republice a proč láká hlavně domácí investory? A co vlastně dnešní host od hotelu chce? O tom mluvil v novém díle REcastu zástupce šéfredaktora e15 Jan Novotný, který se o hotelovém byznysu rozepsal v únorovém čísle magazínu e15.
Co se v REcastu dozvíte:
- Nejen Hilton. Jaké luxusní hotely jsou v Praze na prodej?
- Proč se vyplatí investovat do hotelů?
- Jací investoři krouží kolem pražských hotelů?
- Proč Oldřich Šlemr, Pavel Baudiš a Eduard Kučera dali deset miliard do bývalého InterContinentalu v Pařížské ulici?
- Kam směřují moderní hotely?
- Proč táhnou servisované apartmány?
- Z jakého důvodu táhnou známé hotelové značky?