Je ideální čas začít podnikat, říká vývojář efektů pro hollywoodská studia Pavel Kacerle

Pavel Kacerle

Pavel Kacerle Zdroj: ProstorX

I když digitalizace nyní zažívá ve všech oborech období obrovského rozkvětu, na úplný přesun z reálného života do toho virtuálního v blízké budoucnosti Pavel Kacerle nevěří. „Ale je to možná pouze věc generační výměny,“ dodává muž, který vyvíjí vizuální efekty pro hollywoodská studia Marvel a Lucasfilm a šéfuje start-upu Live Penalty.

Co je největší inovací v zábavním průmyslu, kterou přinesla koronakrize?

Všechno, co je digitální, zažívalo v době pandemie ohromný boom. Pro mě osobně ale bylo největším překvapením, že i velká filmová studia, například Marvel, najednou umožnila svým zaměstnancům pracovat z domova. Něco takového bylo ještě před pár lety z bezpečnostních a různých jiných důvodů naprosto nemyslitelné. Pak ale přišel koronavirus a najednou to šlo.

Více o inovacích čtěte v magazínu E15 Jak uspět v digitální době, objednávejte zde >>>

Video placeholde
Magazín Jak uspět v on-line světě • E15

Jak to konkrétně probíhalo?

Technologie zůstaly ve studiu a vývojáři se připojovali z domova pomocí různých softwarů, jako je třeba TeamViewer. To není nic nového, ale ještě nikdy se to nepoužívalo v takovém měřítku. Lidé i firmy se adaptovali hrozně rychle a jejich práce se prakticky nezastavila.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!