Absolook vyhrál tendr realitního projektu Rezidence Rosa

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Martin Pinkas/Euro

Komunikační agentura Absolook se stala vítězem výběrového řízení na dodání marketingové komunikace a public relations pro Rezidenci Rosa pro seniory v pražských Kobylisích. Kampaň startuje v těchto dnech.

„Naplánovaná kampaň obsahuje online aktivity, plánování a nákup médií, hostess promo a PR komunikaci,“ upřesňuje Miroslav Mencl, jednatel agentury Absolook. Vzrůstající poptávka po bydlení v rezidencích pro seniory poukazuje na fakt, že cílová skupina seniorů s aktivním životním stylem se neustále zvětšuje a má tedy do budoucna nezanedbatelný potenciál.

„Agenturu Absolook jsme si vybrali na základě předložení nejkvalitnější komunikační strategie a pochopení primární i sekundární cílové skupiny. Dalším faktorem pro tuto volbu byl také výborně sestavený realizační tým,“ říká ředitelka a jednatelka Rezidence Rosa Anna Ježková. Výběrové řízení na komunikační kampaň proběhlo loni v prosinci.

Jedním z akcionářů Rezidence Rosa je společnost Atkins and Langford Development, která do projektu přináší zahraniční know-how.