Bram Alkema bude na konferenci Loyalty Over Gold hovořit o nové marketingové realitě

Specializovaná konference Retail in Detail/Shopper Marketing láká hlavně obchodníky a jejich dodavatele

Specializovaná konference Retail in Detail/Shopper Marketing láká hlavně obchodníky a jejich dodavatele

V září navštíví Česko Bram Alkema, expert z Nizozemska, aby českým marketérům poradil, jak získat a udržet zákazníky. Bram Alkema vystoupí na konferenci Loyalty Over Gold, která se koná 24. září v pražském HUBu.

Alkema je odborník specializovaný na otázky managementu v oblasti marketingu, inovací a rozvoje vztahu se zákazníky. K jeho myšlenkovým vzorům patří Peter Drucker a Seth Godin, k němuž bývá pro svůj prezentační styl často přirovnáván. Má 25 let zkušeností z oboru.

K jeho oblíbeným tématům patří kromě zákaznické loajality i content marketing, e-commerce a budoucnost finančních služeb. „Rád zkoumám nová obchodních teritoria. Snažím se vysvětlovat novou marketingovou realitu a aktuální problémy zákazníků, nejen znovu a znovu přeskupovat status quo,“ říká Alkema.

Kromě něj program konference přivede na podium řečníky a diskutující z České republiky zastupující známé značky tradičního byznysu i raising stars digitálního světa.