Spot dne: Na jménu záleží Kampaň Woodchuck • Zdroj: archiv vtf 26. června 2015 · 06:59 Dvěma mladým mužům chutná cider Woodchuck báječně. Jen ten podivný název nápoje jim nejde do hlavy. Ve spotu americké agentury Smartfish se tedy vypraví do minulosti, aby cider pojmenovali jinak. kampaň Woodchuck
Myšák obsadil holešovickou halu 27. Ambiente tu chce kromě oblíbené cukrárny otevřít i slovenskou restauraci Byznys
Prodává se jeden z největších distributorů léčiv Swixx Biopharma, firma českého miliardáře Obchod a služby
Nová vláda odmítla zavedení emisních povolenek pro domácnost či migrační pakt. Rozhodla i o elektřině Domácí
Autosalony a servisy v Německu krachují. Odpověď Berlína znevýhodní některé české firmy Průmysl a energetika
Lukačovič přiznal stomilionový dar pro Ukrajinu a zastal se spolku organizujícího sbírku na drony Domácí
Realitní skupina Mint rozšiřuje portfolio nájemního bydlení. Získala miliardový projekt v Praze Reality a stavebnictví