Telefónica lákala zástupce médií na představení revoluční novinky a to pochopitelně vyvolalo zvědavost. „Jednalo se bohužel o únik informací, někdo byl natolik nedočkavý, že prolomil kód a našel naši tiskovou zprávu připravenou k publikování,“ vysvětluje ředitelka korporátní komunikace Dana Dvořáková důvod, proč se informace o nových tarifech objevila v ČTK ještě před tím, než začala tisková konference.
„Není to malý posun, je to velká změna, rozhodli jsme se splnit požadavky, po kterých zákazníci už dlouho volají,“ představil nové tarify generální ředitel společnosti Luis Malvido. To, že je uvedení novinek pro Telefónicu zásadní, potvrdil i marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský: „Očekáváme rychlou odezvu ze všech prodejních kanálů, navíc 15. dubna odstartujeme naši největší kampaň za posledních pět let.“
Rozpočet kampaně Dvorjančanský neprozradil, ale uvedl, že půjde o sumu vyšší než 70 milionů korun, což je maximální hranice u částek investovaných do vánočních kampaní O2. Kampaň ve stylu květinové revoluce je naplánovaná do všech mediatypů, hlavní spot se stopáží 45 sekund doplní kratší, dvacetisekundové s konkrétní produktovou nabídkou.
„Pod kampaní je podepsaný mezinárodní tým agentury VCCP. Přípravu komunikace jsme přesunuli do Berlína z důvodu utajení před konkurencí,“ informoval Dvorjančanský. Uvedení nových tarifů Telefónica spojila s velkým eventem na pražském Můstku. Obří květinový záhon s nápisem Free, který se ráno objevil na chodníku, hostesky rozebíraly a obrandované květiny rozdávaly kolemjdoucím.
Květinový záhon na Můstku