Pepsi ve vánoční reklamě nabádá, abyste míchali její limonádu s mlékem
Nápojový gigant Pepsi spustil na domácím americkém trhu vánoční kampaň, která nebude každému po chuti. A to doslova. Vybízí totiž zákazníky, aby si během svátků smíchali pepsi s mlékem. Firma se tím chytá trendu, který se v poslední době objevil na sociálních sítích.
„Míchání mléka s pepsi je mezi fanoušky pepsi dlouho známý tajný trik,“ řekl v prohlášení ke kampani marketingový šéf Pepsi Todd Kaplan. Pepsi míchaný nápoj nazývá Pilk.
Pepsi přiznává, že se inspirovala na sociální síti TikTok, mezi jejímiž uživateli v současné době trenduje takzvaná špinavá limonáda, míchaný nápoj složený ze sirupu, limonády a smetany. „S tím, jak se na TikToku i mezi lidmi objevil trend špinavých limonád, nám Pilk a sušenky přišly jako skvělý nápad, jak oslavit svátky,“ dodal Kaplan.
Značka do kampaně obsadila herečku Lindsay Lohan, hvězdu filmové novinky Falling for Christmas, kterou před několika týdny vydal Netflix.
Pepsi v kampani nabízí i další recepty využívající její limonádu. Pokud vám nestačí pepsi s mlékem, můžete přidat lžíci smetany a lžíci vanilkového krému. Další z variant je spojení třešňové pepsi s polotučným mlékem, dvěma lžícemi smetany a dvěma lžícemi karamelové polevy.
Nápoje označované jako špinavá limonáda nejsou úplnou novinkou. Po léta jsou populární v Utahu, kde žije velká komunita Mormonů, z nichž mnozí odmítají alkohol i teplé nápoje, píše CNN. TikTok nápoj objevil prostřednictvím loňského příspěvku popové hvězdy Olivie Rodrigo, která se vyfotila s kelímkem z fastfoodového řetězce Swig, který sám sebe označuje za domov originální špinavé limonády.
Česká vánoční kampaň Pepsi je o poznání střídmější. Značka spustila sérii krátkých spotů s heslem „Oslav Vánoce po svém“.