Oslovte, ulovte a neztraťte své zákazníky

Oslovte, ulovte a neztraťte své zákazníky

Oslovte, ulovte a neztraťte své zákazníky

Potřeba efektivně řídit budování vztahu s klienty vede firmy k definici strategie. Pro její realizaci potřebují adekvátní software, který ošetří celý zákaznický cyklus.

Zkracování času potřebného pro získání relevantních zákaznických dat je bezesporu jedním ze zásadních faktorů, které určují míru úspěšnosti podnikání. „Klíčové je, že musíte své zákazníky spravovat efektivně,“ zahajuje problematiku specialista na informační systémy Martin Dlabač ze společnosti WEBCOM. „Následně potřebujete řídit poskytování služeb zákaznické péče tak, abyste s minimálním úsilím dosáhli maximální spokojenosti klientů. Jedno z řešení, se kterým máme v této oblasti vynikající zkušenosti, je Microsoft Dynamics CRM. Vzhledem k velkému zájmu o toto téma pořádáme pravidelně semináře, nejbližší se bude konat 27. listopadu. Zájemci se více informaci dozví na našem webu.“

Primárním úkonem je získání kontaktů. Dalším krokem je sdílení zákaznických dat napříč celou firmou a vědomá práce s nimi prostřednictvím široké palety zařízení - od CRM v Microsoft Outlooku až po mobilní telefony. „Systém vám umožní plánování, realizaci i vyhodnocování kampaní, jejichž smyslem je nejen přeměna kontaktu na obchodní příležitost, ale rovněž prodej nových produktů a služeb stávajícím zákazníkům. Zajišťuje inteligentní řízení celého procesu, včetně plánování marketingového rozpočtu, spolupráci s agenturami i definování cílové skupiny a plánování dílčích aktivit s ohledem na zájmy ostatních oddělení tak, aby nedošlo k nežádoucímu přehlcení klienta více kampaněmi zároveň,“ pokračuje Martin Dlabač z WEBCOMu.

Základní karta obchodní příležitosti v Microsoft Dynamics CRM.Základní karta obchodní příležitosti v Microsoft Dynamics CRM.Základní karta obchodní příležitosti v Microsoft Dynamics CRM.

Samozřejmostí je maximální uživatelský komfort těchto systémů, který ocení zejména větší call-centra. Příkladem také může být záznam aktivit při konverzi příležitostí na smlouvy u nových i stávajících zákazníků. Snadno zaevidujete takovýto krok i například z mobilního telefonu cestou ze schůzky. Na to systém reaguje automatizovaným procesem prověření dostupnosti zdrojů a přípravou následných potřebných kroků.

Další nespornou výhodou je intuitivní reporting využívající přizpůsobitelné grafické prostředí, které poskytuje každému obchodníkovi i vedení společnosti okamžitý přehled podle jejich role. Díky tomuto propojení aktivit osob z různých oddělení a faktu, že všichni oprávnění uživatelé mají veškeré informace za celou historii, můžeme zmínit také pozitivní interní efekt a tím je posilování týmové spolupráce.

Přehledné zobrazení obchodních příležitostí umožňuje obchodníkům i vedení společnosti mít neustále aktuální přehled o datech.Přehledné zobrazení obchodních příležitostí umožňuje obchodníkům i vedení společnosti mít neustále aktuální přehled o datech.Přehledné zobrazení obchodních příležitostí umožňuje obchodníkům i vedení společnosti mít neustále aktuální přehled o datech.

„Naše řešení je unikátní v tom, že zefektivňuje všechny procesy a oddělení, které se podílejí na aktivitách po dobu celého zákaznického cyklu. Microsoft Dynamics CRM 2015 dodáváme, při zachování identické funkčnosti, ve variantách cloud i on-premise. On-premise je varianta, která využívá vaši vlastní technickou infrastrukturu a systémový software. Cloudem míníme řešení, kdy za měsíční poplatek získáváte veškeré technické zajištění formou služby,“ uzavírá téma specialista WEBCOMu Martin Dlabač.

www.webcom-utility.cz

Jarmila Jelínková