Původní spekulace uváděly, že nový vůz bude předlohou pro model Octavia Coupé. Na první pohled je zřejmé, že tomu tak není. Atraktivní pětidvéřový vůz v křiklavě zelené barvě je výrazně větší než současná modelová řada Octavia. Rozměry jsou naopak daleko blíže Superbu.
Koncept je sice osazen přeplňovaným benzínovým motorem pouze o objemu 1.4 a výkonem 81 kw, ale i tak dosahuje maximální rychlosti 214 km/h při velmi nízkých emisích 91 gramů CO2 na kilometr. Nahrává tomu i vynikající aerodynamika s velmi nízkým součinitelem odporu cx=0,26.
„Design má být čistý, nepotřebujeme zbytečné prolisy a hrany,“ řekl při představování vozu šéfdesigner automobilky Jozef Kabaň. Dojem z čistých linií umocňují některé detaily. Mimo jiné kliky dveří, které na první pohled nejsou vidět a z karoserie vyjíždí poté, co se jeho majitel k vozu přiblíží. Vozu dominuje agresivně tvarovaná maska chladiče a záď vozu.
Je otázkou, kolik z těchto prvků se dostane do výroby, ale vozy Škoda Auto v posledních letech z konceptů vychází poměrně výrazně. Stejně jako například nová Škoda Octavia z konceptu Vision D.