Twitter dal rekordních 350 milionů za novou akvizici, firma posiluje před vstupem na burzu

Twitter, ilustrační foto

Twitter, ilustrační foto Zdroj: Profimedia.cz

Internetová síť Twitter koupila firmu MoPub, která se zabývá reklamnou v mobilních zařízeních. Podle serveru AllThingsD.com známá sociální síť zaplatila za firmu asi 350 milionů dolarů (téměř sedm miliard korun), což představuje největší akvizici v historii firmy.

Společnost MoPub inzerentům pomáhá zaměřit reklamu na konkrétní cílovou skupinu, píše server. Převzetí podniku podle listu Financial Times pomůže Twitteru zautomatizovat systém prodeje reklamy a rozšíří jeho partnerství s mediálními společnostmi. Akvizice je součástí snahy Twitteru o posílení příjmů před připravovaným vstupem na akciovou burzu.

Společnost EMarketer předpokládá, že Twitter letos díky reklamě v mobilních zařízeních získá přes 300 milionů dolarů. To by měla být více než polovina jeho celkových příjmů z reklamy.