Zatímco Tipsport už kampaň spustil a v televizi svou loterii propaguje za pomoci Leoše Mareše, který ještě nedávno hájil barvy Sazky, Fortuna si počká na podzim.
„Na podzim přijde hodně masivní kampaň, každý Čech nás uvidí v průměru třikrát a snad i vícekrát. Budeme vidět a slyšet, budeme na billboardech, v televizi, rádiu, tisku. Prostě kobercový nálet,“ řekl deníku E15 v nadsázce šéf Fortuny Loto Martin Illner. Reklamní kampaň potrvá do konce roku a její cena bude minimálně pět milionů eur, přibližně 120 milionů korun.
Fortuna zatím svou loterii masivně nepropaguje. Důvody jsou podle Illnera dva. Za prvé je řada lidí na dovolené, za druhé je léto ideální dobou na vychytání případných chyb v podobě loterie. Kampaň za několik milionů korun spustila zhruba v polovině června také Sazka. Její slogan „Sazka žije“ měla lidem vzkázat, že společnost i po květnovém konkurzu funguje, přijímá sázky a vyplácí výhry. Cílem kampaně tak bylo obnovit důvěru dřívějších zákazníků, neboť po úpadku klesly firmě příjmy o desítky procent.