Rámec kampaně na pánskou kolekci Louis Vuitton podzim/zima 2020 tvoří utopická myšlenka „Nebe na Zemi“. Autorem snímků kampaně je Tim Walker, který ve svém typickém surrealistickém stylu rozšiřuje imaginativní prostor kolekce metaforickým jazykem mraků.
Virgil Abloh, umělecký ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton, pokračuje v exploraci chlapectví a schopnosti vnímat svět očima nedotčeného dítěte – používá mraky jako symbol svobody, jednoty a klidu.
Kampaň Nebe na zemi |
Mraky jsou nespoutané – neznají omezení území a majetku; jsou to snová tělesa plovoucí po obloze, kde je můžeme pozorovat všichni, bez rozdílu hranic a přesvědčení.
Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi |
Název kolekce podzim-zima 2020, „Nebe na Zemi“ reflektuje na základní hodnoty, které Virgil Abloh vštípil do své tvorby pro značku Louis Vuitton: svět snů, který překonává předsudky s cílem inspirovat inkluzivitu a jednotu v rozmanitosti.
Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi |
Kampaň, která vznikla v londýnském studiu, zapůjčila svoji platformu mladým kreativním talentům z různých oblastí. Na snímcích se představí osobnosti jako britský herec Michael Ward a ghanský model Ottawa Kwami.
Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi |
Kolekce analyzuje antropologii obleku a přeprogramovává tradiční oděvní kódů.
Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi | Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi | Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi | Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi | Kampaň Louis Vuitton FW 2020, Nebe na Zemi |