Podle odhadu Slice Intelligence si Apple Watch za první den objednalo zhruba 957 tisíc lidí. Hodinky po spárování s telefonem iPhone umožňují uživatelům například kontrolovat internetovou poštu, poslouchat hudbu či telefonovat.
Apple vkládá do nových hodinek velké naděje a věří, že se stanou hitem. Firma hodlá prodej oficiálně spustit 24. dubna v obchodech v USA, Číně, Japonsku, Británii, Austrálii, Kanadě, Hongkongu, Německu a Francii. Cena hodinek začíná na 349 dolarech (zhruba devět tisíc korun), zájemci o luxusní verzi „Edition“ si však musejí připravit nejméně 10 tisíc dolarů (26 tisíc korun).
Apple Watch jsou prvním produktem nové kategorie, který firma vytvořila pod vedením generálního ředitele Tima Cooka. Ten v roce 2011 nahradil v čele podniku legendárního Steva Jobse, který brzy poté zemřel na rakovinu.
Zájem vyšší než o konkurenci
Odhady prodeje hodinek Apple Watch na letošní rok se však liší. Finanční společnost Piper Jaffray očekává prodej osmi milionů kusů, společnost Global Securities Research až 40 milionů kusů. Analytici se však shodují, že zájem o hodinky od Applu bude vyšší než o konkurenční produkty firem Samsung, Sony a Fitbit.