O speciálu připravovaném týmem lidí z automobilky Aston Martin a společnosti Red Bull toho víme zase o něco více. Nadchne zrychlením i přetížením.
Ve svém článku list Wall Street Journal informoval o prvních specifikacích superauta, na kterém se nemalou měrou podílel i Adrian Newey, designér vozů Formule 1. Podle projektanta Davida Kinga bude řidič během zrychlení v zatáčce čelit přetížení až 4G. Jen pro srovnání: v monopostu F1 pocítí pilot přetížení 3,5G a v McLarenu P1 GTR "pouhých" 2,5G.
K dosažení takového čísla pomáhají vzduchové kanálky umístěné v podvozku automobilu. Díky tomu nemusí být použito žádné přítlačné křídlo ani jiné aerodynamické prvky a design superauta tak zůstává krásně čistý.
AM-RB 001 samozřejmě nebude divoké jen v zatáčkách. Z klidu na 320 km/h podle prvotních informací dokáže zrychlit za pouhých 10 sekund, takže je ještě rychlejší než konkurenční supersporťák Koenigsegg One:1. Takové Ferrari Enzo, svého času jedno z nejrychlejších a nejdražších aut plany, se za 10 sekundy dostalo na rychlost 200 km/h.
K takovému výkonu bude pomáhat dvanáctiválec o výkonu kolem tisíce koní. Ten nabídne až 10.000 otáček za minutu a designové pojetí automobilu napovídá, že motor bude spojen také s hybridním pohonným systémem. Samotná hmotnost vozu by se měla vejít do 1.000 kilogramů.