Název není vše

Vymyslet název hospody, to chce nápad. Značka, která má nalákat lidi, musí být zajímavá, originální, ale taky jednoduchá a zapamatovatelná.

Reklamní odborník oslovený Sedmičkou vybral z názvů brněnských podniků za nejlepší jazzový bar U Kouřícího králíka. Člověk si hned dokáže představit, co jej uvnitř může čekat.

Nicméně jméno není zdaleka vše. Zkuste si dát na papír názvy hospodských zařízení, kde jste se kdy cítili dobře. Když se na seznam podíváte, zjistíte, že je jedno, zda se daná hospoda jmenovala obyčejně Podlesí či U Čápa, nebo naopak cizokrajně Gingilla či U Logára.

Mnohem víc oceníte, když se vevnitř dobře najíte a napijete, když na vás sálá teplo z krbu, když je na vás obsluha milá, a hlavně, když se tam bavíte s lidmi, se kterými to stojí za to.

Zvolit název je jen první krok. Druhý, těžší, je si zákazníky udržet. Aby si po jedné návštěvě nepřipomněli mnohokrát ověřenou pravdu, že všude je sice dobře, ale doma nejlíp.