Prodejce letenek SkyPicker.com loni zvýšil tržby na dvě miliardy
S tržbami dvou miliard se SkyPicker dotáhl na úroveň dalších velkých tuzemských prodejců letenek. Například Student Agency utržila v roce 2014 přes 2,5 miliardy korun. Asiana, která provozuje portál Letuška.cz, měla ve stejném roce tržby 2,2 miliardy.
Firma SkyPicker se soustředí na prodej letenek na globálním trhu a marže dosahuje deset až 15 procent. Většina tržeb plyne z Evropy a USA. „Díky nové spolupráci s vyhledavačem Kayak, která začala koncem loňského roku, se výrazně zvýšily prodeje na americkém trhu. Očekává se, že bude letos dále posilovat,“ uvedl Hanč. Ještě letos začne firma spolupracovat s dalšími partnery a zapojí tedy nové vyhledavače, které působí na mimoevropských trzích.
Firma chce kvůli rychlému rozvoji nabírat několik set nových zaměstnanců. V Brně naráží na limity pracovního trhu, proto chystá otevřít pobočku v Praze. „Tam bude i část vývoje, zákaznická podpora a zpracování objednávek,“ uvedl Hanč. Pro brněnskou pobočku hledala firma už na podzim zhruba 100 lidí pro zákaznické centrum.
Kromě řadových zaměstnanců hledá firma také finančního ředitele a ředitele pro lidské zdroje.
Vyhledavač letenek kombinuje i letenky nespolupracujících leteckých společností a zaručuje návaznost letů. První letenky prodala firma na jaře 2013, každý měsíc roste obrat o desítky procent. Rychlý rozvoj SkyPickeru umožnil vstup investora Touzimsky Airlines.
Letenkový Skypicker si připsal tržby 250 milionů za čtvrtletí