Vanderhall postavil stylové tříkolky. Za sedmiletou práci si nechá řádně zaplatit
Mix automobilu a motocyklu nedávno představila společnost Vanderhall z utažského města Provo. Cena nejdražší varianty se šplhá ke dvěma milionům.
Společnost uvádí, že na vývoji modelů Venice a Laguna pracovala celkem sedm let. První prototyp byl osazen motorem z motocyklu Kawasaki ZX-10R, druhý dostal jednotku Yamahy R1 a třetí agregát obstarala firma Rotax. Od roku 2012 je hnacím ústrojím stroje 1,4litrové turbo GM.
Již základní model Venice zaujme svou výbavou. Ve voze s hmotností 623 kilogramů se ukrývá šestistupňová automatická převodovka, vyhřívaná sedadla, prémiové ozvučení či dřevěný volant. To vše doplňují 18palcová kola. Cenovka takového kousku startuje lehce pod tři čtvrtě milionem korun.
Pokud máte zájem o ještě prestižnější kousek, můžete sáhnout po modelu Laguna. Ten disponuje ručně vyrobenou karoserii z uhlíkových vláken, avšak za příplatek dalšího půl milionu korun. Varianta Sport Premium nabízí také klimatizaci, prémiovou kůži a koberce, o jeden až dva palce větší kola, volant s ovládacími prvky, tempomat či nastavitelné zavěšení. Takový vůz vás už přijde na půl druhého milionu korun.
A to ještě stále není všechno. Vrcholnou variantou je Bespoke Motoring Experience s barevným odstínem dle libosti, klimatizovanými sedačkami či speciálními pneumatikami Toyo R888. „All-inclusive varianta je pro zákazníky připravena za 1,9 milionu korun. Nabízíme exkluzivitu, požitek a vzrušení z jízdy. Vracíme se tak ke zlatému věku motorismu,“ uvádí Vanderhall.
Za příplatek lehce přes šest tisíc korun společnost novinku doručí do vámi vybraného obchodního zastoupení. Pro evropské zájemce to velká výhra není, protože taková místa jsou pouze v Severní Americe a Dubaji.