Cíl kampaně je zřejmý. Vylepšit pošramocenou pověst policií prověřovaného projektu i firmy Haguess. „Chtěli jsme ukázat, že Opencard není říší zla, ale že jde o užitečnou kartu,“ řekl Sedmičce ředitel společnosti Petr Stránský.
Billboardy mají upozornit na funkce, které karta v současné době nabízí. Do budoucna uvažuje společnost i o propagaci novinek.
Kampaň si Haguess platí čistě z vlastní kapsy. „Kolik billboardy stály ale prozrazovat nechceme,“ uvedl Stránský. Hlavní město se na jejich výrobě podílelo jen v oblasti konzultací.
Plakáty provázejí obyvatele metropole na billboardech podél pražských silnic.
Zatím jen čtyři funkce
Projekt víceúčelové karty vznikl v roce 2006. Výběrové řízení vyhrála firma Haguess, do tendru šla tehdy jako jediná.
Téměř čtyři roky fungování systému stály hlavní město 833 milionů korun, zisk zatím nepřinesly. Karta nabízí v tuto chvíli jen čtyři funkce: jízdenku MHD, průkazku do městské knihovny, placení parkování a webový přístup k postihům za řidičské přestupky.