Pizza za 360 sekund. Majitel Bageterie Boulevard spustil samoobslužné kiosky | E15.cz

Inspirativní rozhovory

Inspirativní rozhovory Vstoupit do speciálu

Pizza za 360 sekund. Majitel Bageterie Boulevard spustil samoobslužné kiosky

ČTK

Majitel řetězce Bageterie Boulevard a výrobce sendvičů a baget Crocodille Petr Cichoň se pustil i do prodeje pizzy. V Praze otevřel restauraci 360pizza se samoobslužnými kiosky, kde si může zákazník sestavit pizzu z jakýchkoli nabízených ingrediencí. V tiskové zprávě to oznámili majitelé restaurace. Cichoň už provozuje desítky restaurací rychlého občerstvení Bageterie Boulevard a pět distribučních center Crocodille v Česku i zahraničí.

V restauraci 360pizza v pražských Dejvicích si host může na dotykové obrazovce vybrat z nabízených typů pizzy, nebo si sestavit pizzu vlastního složení. Podobně si zákazníci mohou zvolit vlastní složení pizzy při online objednávce. Podnik už ve svém názvu slibuje, že pizza bude hotová nejpozději do 360 vteřin, tedy šesti minut. Pizzerie nabízí i dezerty, polévky a saláty nebo snídaně.

Samoobslužné kiosky začal už v roce 2015 zavádět v Česku do svých restaurací například americký řetězec rychlého občerstvení McDonald's. V některých restauracích řetězce v Česku si také mohou lidé, podobně jako v 360pizza, vybrat složení svého hamburgeru. Loni se takové kiosky objevily i v provozovnách Bageterie Boulevard a používají je také další řetězce či restaurace v tuzemsku.

Cichoň už v roce 1990 jako student vytvořil v Praze výrobnu obložených housek, ze které v roce 1994 vznikla jeho nynější značka Crocodille. Firma vyrábí a distribuuje do řady obchodů obložené sendviče, bagety a další produkty. Má pět distribučních center ve třech státech.

Nabídka podle provozu i počasí. McDonald's sází na umělou inteligenci

V roce 2003 pak Cichoň otevřel první pobočku svého řetězce Bageterie Boulevard, který nabízí kromě obložených baget například polévky a dezerty. Řetězec má nyní více než čtyři desítky provozoven, a to kromě Česka také na Slovensku, v Německu a Spojených arabských emirátech.

Firmě Crocodille, pod kterou spadá i řetězec Bageterie Boulevard, podle poslední zveřejněné výroční zprávy stouply v roce 2017 meziročně tržby o 70,4 milionu na zhruba 897,5 milionu korun. Společnost ale skončila ve ztrátě 942.000 korun, zatímco v roce 2016 zaznamenala zisk 12,8 milionu.

Provozovatel KFC se dotahuje na McDonald’s, rozšiřuje síť i do menších měst
Na expanzi dáme miliardy, říká regionální manažer Burger Kingu Daniel Ryška

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!