Česká spořitelna zavádí věrnostní program
Pod vedením České spořitelny startuje nový věrnostní program iBod. Provozuje ho akciová společnost Věrnostní program iBod se základním kapitálem dva miliony korun. Jejím jediným akcionářem je Česká spořitelna. Do programu se zapojilo 32 partnerů, mezi hlavními jsou řetězec s elektronikou Datart, sportovní prodejny Sportisimo a hračkářství Bambule, pražský hotel Buddha Bar, cestovní kancelář Alexandria či knihkupectví Luxor. Chybí mezi nimi řetězec super- či hypermarketů.
„Jednáme o tom, abychom takového partnera získali,“ říká Miloslav Křečan, předseda představenstva společnosti Věrnostní program iBod. Například Tesco má vlastní věrnostní program Clubcard. Za každých utracených 25 korun u partnerů programu obdrží zákazník iBod. Další body mohou získat klienti České spořitelny aktivním používáním bankovních produktů.
Nasbírané body se dají vyměnit za dárky z katalogu či za slevové poukázky. Za 450 bodů lze získat stokorunovou slevovou poukázku – za 11 250 korun utracených u partnerů programu získá tedy zákazník slevu sto korun. U konkurenčního programu Clubcard si vyslouží stokorunovou slevu za utracených deset tisíc korun.