Aegon vsadila v kampani na street art

Aegon

Aegon

Kampaň, která staví na streetartové estetice, odstartovala pojišťovna Aegon. Kreativu kampaně vytvořila reklamní agentura Lowe Praha.

„Coby pojišťovna máme širokou paletu klientů, avšak pociťovali jsme potřebu zvýšit naší awareness a posílit naši image. Tento kreativní přístup nám přijde ideální, “ komentuje kampaň Martin Turek z marketingu pojišťovny Aegon.

„Zabývali jsme se přirozenou povahou městského prostředí a jeho možnostmi, které jsme chtěli pomocí reklamy spíše podtrhnout než uměle vytvořit. Byli jsme rádi, když se pak objevil klient, který se přesně strefil briefem do toho, co jsme již nějakou dobu měli schované v záloze,“ uvedl Martin Lochmann, CEO Lowe Praha.

Kampaň využívá coby média výhradně rohy ulic, kdy divákovi, který kolem projíždí či prochází, odvypráví celý příběh o číhajících překvapeních, až když ji shlédne celou.