Agentura Mark/BBDO získala zlato v digitální kategorii Golden Drum

Festival Nové Evropy již nebudou
vyhrávat agentury z Blízkého východu

Festival Nové Evropy již nebudou vyhrávat agentury z Blízkého východu

Česko získalo na mezinárodním festivalu Golden Drum první ocenění. A to díky kampani Mark/BBDO Ride of your life pro Mercedes-Benz, kterou agentura přihlásila do kategorie Digital. Další naši zástupci na shortlistu této kategorie – agentury Symbio Digital, McCann Prague a Ogilvy & Mather – se na první příčky nakonec neprobojovaly.

Facebooková aplikace kampaně pro Mercedes-Benz ukazuje uživateli, co vše si může člověk vybavit v momentu, kdy je v nebezpečí automobilové nehody. Vedle Mark BBDO jsme měli další želízka v ohni jak v případě facebookové kampaně „MasterCard Dělovka“ od agentury McCann Prague, tak propagace Peugeot 208 od agentury Symbio Digital a mobilní aplikace „Talk to this“ pro energetický nápoj Fakeer od agentury Ogilvy & Mather.

Masctercard

Peugeot 8

Fakeer

Letos se festival Golden Drum ve slovinské Portoroži koná od 9. do 11. října. V porotě akce máme hned dvojí zastoupení: díky předsedovi poroty v kategorii Multi Channel Jaime Mandelbaumovi z Young & Rubicam a členovi poroty Single Channel Martinu Charvátovi, kreativnímu řediteli agentury Konektor.

Vloni si Češi přivezli z Portorože celkem tři zlaté a tři stříbrné bubny.