Facebooková aplikace kampaně pro Mercedes-Benz ukazuje uživateli, co vše si může člověk vybavit v momentu, kdy je v nebezpečí automobilové nehody. Vedle Mark BBDO jsme měli další želízka v ohni jak v případě facebookové kampaně „MasterCard Dělovka“ od agentury McCann Prague, tak propagace Peugeot 208 od agentury Symbio Digital a mobilní aplikace „Talk to this“ pro energetický nápoj Fakeer od agentury Ogilvy & Mather.
Masctercard
Peugeot 8
Fakeer
Letos se festival Golden Drum ve slovinské Portoroži koná od 9. do 11. října. V porotě akce máme hned dvojí zastoupení: díky předsedovi poroty v kategorii Multi Channel Jaime Mandelbaumovi z Young & Rubicam a členovi poroty Single Channel Martinu Charvátovi, kreativnímu řediteli agentury Konektor.
Vloni si Češi přivezli z Portorože celkem tři zlaté a tři stříbrné bubny.