Česko má v IMC European Awards hned čtyři nominace

Česká republika získala celkem čtyři nominace v mezinárodní soutěži IMC European Awards. Tři želízka v ohni má skupina Ogilvy. Jejich kampaně jsou nominovány v kategorii Integrovaná komunikace a Event marketing a stojí za nimi agentury Geometry Global (dříve Ogilvy Action) a OgilvyOne. Čtvrtá nominace je pro agenturu Momentum Czech Republic.
Roadshow Žijeme Londýnem, kterou pro Český olympijský výbor připravila agentura Geometry Global (bývalá OgilvyAction), byla nominována hned ve dvou kategoriích, a to Integrovaná komunikace a Event marketing. Další kampaní, nominovanou v kategorii Integrovaná komunikace, je soutěž OgilvyOne o dvacet pět korun na kredit u O2 od Coca-Coly.
Nejvíce nominací má Velká Británie (19), kterou následuje Holandsko (10) a Belgie (8). Za námi je se třemi nominacemi Irsko a s jednou Španělé.
Soutěž IMC European Awards je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Mezinárodní porota každý rok ve 14 kategoriích hodnotí nejlepší marketingové kampaně celé Evropy.