Golf se zbavuje divokých představ

Volkswagen Golf 2012

Volkswagen Golf 2012

VW, Golf 2012
VW, Golf 2012
VW, Golf 2012
3
Fotogalerie
Na začátku března spustila značka Volkswagen měsíční kampaň pro model Golf Comfort Edition, kterou připravila agentura DDB.

Kampaní prolíná motiv nereálných představ, které doplňuje ústřední claim „Zbaví vás divokých představ“. Televizní spot, který byl přejat od Volkswagen Espaňa, víc než kdy jindy pracuje se silnou nadsázkou a samotný vůz odhaluje až v úplném závěru. Dvě verze rádiových spotů ladili kreativci z DDB do tematiky relaxačních technik a představ před koupí nového vozu. Pro účely printu nafotila agentura tři motivy, které na ostatní média navazují.

Produkt: Volkswagen Golf Comfort Edition
Zadavatel: Import Volkswagen Group
Reklamní agentura: DDB
Creative team: Martin Paur, Zdeněk Buchtela
Creative Director: Aleš Fiala
Account Person: Eva Blažková