Knoflíková kampaň podporuje ženy s rakovinou prsu

Hlavním motivem kampaně na podporu žen s rakovinou prsu je knoflík

Hlavním motivem kampaně na podporu žen s rakovinou prsu je knoflík

red
Občanské sdružení Nejsi na to sama, které se věnuje pomoci pacientkám v léčbě rakoviny prsu, připravilo další kampaň na zvýšení povědomí o této problematice.

Hlavním motivem kampaně, která se odehrává v kavárnách a na sociálních sítích, je knoflík. „Rozhodli jsme se pacientkám vyjádřit naši přízeň neobvyklou cestou. Žádáme lidi, aby přispěli nikoliv penězi, ale něčím osobnějším, tedy knoflíkem pro štěstí,“ říká manažerka občanského sdružení Nejsi na to sama Tereza Pecháčková.

Sdružení se spojilo s podniky v Praze a v několika krajských městech a s jejich pomocí vybírá knoflíky pro pacientky s onemocněním rakoviny prsu. Kromě sběrných míst mohou lidé knoflíky zasílat i přímo na adresu sdružení. Akce chce vyjádřit myšlenku, že solidarita a účast okolí jsou pro pacientky velmi důležité.

Akce má své zázemí na facebookové stránce Nejsi na to sama www.facebook.com/Nejsinatosama. Zde jsou pravidelně zveřejňována místa sběru knoflíků. Do akce se v Praze například zapojily podniky jako Mamacoffee, Cheecup, Biozahrada, Bistro 8 a další. Další majitelé kaváren, obchodů nebo restaurací se mohou kdykoliv zapojit, stačí napsat na web nebo facebook občanského sdružení Nejsi na to sama. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou MouseHouse.