Sazka mění styl komunikace. Jágr zůstává dál její tváří

Sazka uvádí nové logo

Sazka uvádí nové logo

Loterijní společnost Sazka představila novou vizuální identitu a první letošní kampaň z dílny reklamní agentury Havas Worldwide Prague. „Zahajujeme novou etapu v šedesátileté historii společnosti. Chceme více komunikovat, několikrát do roka, ne jen tehdy, když je nějaký průšvih,“ řekl na první tiskové konferenci po výměně vedení generální ředitel a člen představenstva Sazky Robert Chvátal.

Sazka opouští logo s hexagonem, které používala od roku 1985. Nová vizuální identita byla vybrána z dvaceti návrhů a vítězné logo, kterému v Sazce říkají „Slunce“, vytvořilo britské studio Sheerman Blunt. „Vycházíme ze zavedených logotypů, ponecháváme původní formu, ale dáváme jí nový facelift,“ představil novou identitu Sazky Chvátal. Nový kabát dostávají od 28. března i jednotlivé produkty Sazky, u Sportky ale zůstává symbol křížku, v logotypech Šťasných 10 a Euromiliony se objevuje logo Sazky. Redesign bude postupně probíhat do konce letošního roku (Sazku čeká mimo jiné přeznačení 6,5 tisíce terminálů) a předpokládané náklady s ním spojené se pohybují v řádech desítek milionů korun.

Ve čtvrtek 28. března startuje první kampaň, kde se nové logo objeví. Koncept s názvem „Nakloňte si štěstí“ vytvořila reklamní agentura Havas Worldwide Prague a Sazka se ho v rámci komunikace hry Sportka bude držet minimálně do konce tohoto roku. „Měli jsme k dispozici patnáct návrhů, do užšího výběru se dostaly čtyři a vybrali jsme ten, který nejlépe dopadl v kvalitativních testech,“ prozrazuje Roman Ječmínek, který je poradcem generálního ředitele a zároveň osobou pověřenou za řízení marketingu.

Sazka najíždí na model spolupráce s několika reklamními agenturami a poptávání jednotlivých kampaní. V těchto dnech probíhá minitendr na kampaň pro Šťastných 10, která má odstartovat 15. května. Podle informací Romana Ječmínka byly v této souvislosti osloveny čtyři agentury a jednou z nich je znovu Havas Worldwide Prague. S agenturou Proximity, která v poslední době se Sazkou spolupracovala, Ječmínek momentálně nepočítá.

I nadále se ale počítá s Jaromírem Jágrem jako s tváří společnosti, jeho role se však trochu změní. S výjimkou kurzových sázek už se nebude objevovat v produktové komunikaci.

Sazka představila novou vizuální identituSazka představila novou vizuální identitu

Sazka představila novou vizuální identituSazka představila novou vizuální identitu

Sazka představila novou vizuální identituSazka představila novou vizuální identitu