JYSK dosahuje rekordních obratů, nárůstu počtu prodejen i zaměstnanců

Společnost JYSK působí na českém trhu již 14 let a za tu dobu několikanásobně navýšila počet svých prodejen, zákazníků, zaměstnanců i ročního obratu. Problém s náborem kvalifikovaných zaměstnanců řeší vlastním vzdělávacím systémem.
Společnost JYSK vstoupila na český trh v roce 2003 a v tomtéž roce otevřela v České republice tři prodejny. Za 14 let její působnosti prochází nepřetržitým rozvojem obchodních aktivit. V současnosti má na území České republiky již 81 prodejen a jejich počet neustává.
JYSK prožívá zlaté období, ve kterém dochází ke kontinuálnímu nárůstu nejen počtu prodejen, ale také obratu. Za poslední tři roky stoupl o více než miliardu korun.
Dánský koncern má pobočky v 49 státech napříč celým světem a zaměstnává celkově téměř 21 000 zaměstnanců ve více než 2 500 prodejnách.
Prosperujícímu JYSKu neroste pouze počet prodejen a obrat. Za poslední tři roky se také navýšil počet zákazníku jen v České republice z 3,3 milionu ročně na bezmála 5 milionů.
Společnost předpokládá budoucí nárůst ve stejném či větším tempu, potvrzuje HR manažer JYSKu Jan Bek. Za poslední tři roky narostl počet jejich zaměstnanců na bezmála 600 a nábor nových neustává.
Rychlý růst a nedostatek lidí
Ačkoliv JYSK v současné době prochází finančně úspěšným obdobím, trápí ho nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců. Společnost proto vyvinula vlastní program vzdělávání, který zajišťuje kvalifikaci zaměstnanců nejen na vedoucích pozicích.
„V současné době hledáme Store managery – jak pro Českou republiku, tak i pro Slovensko. Hledáme lidi, kteří povedou malé týmy na prodejnách. Dokonce v lednu 2018 pro ně připravujeme další trainee program. Chceme dát příležitost novým lidem, vzdělávat je,“ konstatuje Jan Bek z JYSK.
Pokud se chcete dozvědět více informací o tom, jak JYSK přijímá nové zaměstnance a co jim nabízí, podívejte se na kariera.jysk.cz.