5

fotografií

Ambasadorem Carollinum se stal cyklista Zdeněk Štybar

S

Společnost Carollinum již minulý rok představila kampaň s českými osobnostmi. Nyní se k Janu Pirkovi, generálu Emilu Bočkovi nebo golfistce Kláře Spilkové přidává i Zdeněk Štybar, trojnásobný mistr světa v cyklokrosu a výrazná osobnost současné silniční cyklistiky. Na zápěstí má v kampani nejnovější hodinky Chronomat od švýcarské značky Breitling.

Všichni „friends of the brand“, tedy přátelé rodinné firmy Carollinum, budou i pro letošní rok tvářemi české společnosti, zastupující na našem trhu patnáct světových hodinářských značek. U všech jde o bezplatnou spolupráci. 

Zdeněk Štybar dostal na výběr, jaké hodinky bude chtít v kampani nosit a zvolil si právě Breitlingy. Carollinum provozuje v Pařížské ulici v Praze tři obchody. Butiky značek Rolex a Patek Philippe a multibrand Carollinum. 

„Naši ambasadoři jsou především morální autority, které naší republice přinesly věhlas, a to i v zahraničí. Národní hrdost je pro Carollinum i pro mě osobně velmi důležité téma. Byla bych ráda, kdybychom nezapomínali na ty, kteří zemi reprezentují a mnohdy stojí v první linii,“ říká ke kampani majitelka společnosti Carollinum Tamara Kotvalová.

Švýcarská značka Breitling loni celou modelovou řadu Chronomat redesignovala. Automatický chronograf s názvem Chronomat zachránil v osmdesátých letech značku před krachem. Chronomaty poznáte podle výrazných jezdců na lunetě a cibulovité korunky.

Značka se nyní vrací k ocelovému tahu Rouleaux, složenému z drobných válečků. Uvnitř ocelového 42mm pouzdra pracuje automatický in-house chronograf B01 se 70hodinovou rezervou chodu. 

Související články