Aukční síň Bonham's prodala aerovku v rouše bavoráku

Zmíněný kabriolet s odhadní cenou 8000 až 12 000 dolarů označila aukční síň za zajímavost. Podvozek pochází z vozu někdejší československé automobilky Aero, ale motor a karoserie patří k BMW. Historie tohoto kusu je tak podle aukční síně záhadou. Do USA si ho z Německa přivezl americký voják po druhé světové válce.
Renovace za tři miliony
U tatrováckého sedanu uváděl aukční dům odhadní cenu 150 000 až 180 000 dolarů (asi tři až 3,6 milionu korun). Tatrovku objevil v Kanadě ve zchátralém stavu Alex Veronac, který má v Severní Americe pověst znalce této značky. Během renovace vrátil vozu původní zelenou barvu, obnovil čalounění a repasoval mechanické části. Renovace stála podle Bonham's zhruba 150 000 dolarů (tři miliony korun).
Tatra T87, která se vyráběla v letech 1937 až 1950, patřila už ve své době k luxusním vozům. Za návrhem její nepřehlédnutelné karoserie stál kmenový konstruktér Tatry Hans Ledwinka a kvalitu vozu prověřili i cestovatelé Jiří Hanzelka a Miroslav Zikmund, kteří s ním podnikli výpravy do Afriky a Jižní Ameriky.
Aukce byla rozdělena na dva bloky. Nejdříve síň dražila doplňky, jako byly například značky prodejců, obrazy aut či motoristické odznaky, teprve poté se zájemci . I v rámci první části byl mezi nabízenými předměty český, respektive československý příspěvek. Společně s cedulí francouzského výrobce aut a armádní techniky Hotchkiss se za 225 dolarů (zhruba 4500 korun) prodala keramická tabule Škoda k označení míst s obchodním zastoupením této značky.