ČSOB Pojišťovna startuje „životní“ kampaň pro ženy
„Kampaň za necelé dva miliony korun bude probíhat od 14. 8. do 12. 12. 2012. Jádrem kampaně je přímá komunikace na stávající klientky, které ještě nemají uzavřeno životní pojištění. Další částí kampaně je komunikace především v tisku, na internetu a obchodních místech pojišťovny. Chtěli bychom oslovit především ženy ve věku 20 až 45 let, které aktivně řeší otázky své budoucnost,“ uvedl marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.
Kampaň bude ve stejném termínu provázet i soutěž o vůz Suzuki SX4 a devět voucherů v hodnotě 10 000 korun na exkluzívní celkovou proměnu image v luxusním kosmetickém studiu. „Soutěže se může zúčastnit každá žena, která u nás v termínu kampaně/soutěže uzavře životní pojištění a zodpoví co nejpřesněji dvě soutěžní otázky prostřednictvím SMS zprávy,“ doplnil Kleiner.
ČSOB Pojišťovna nabízí široké spektrum životních i neživotních pojištění občanům, malým a středním podnikatelům i největším korporacím. V současné době spravuje téměř milion pojistných smluv. Měřeno předepsaným pojistným je aktuálně třetí největší pojišťovnou na domácím trhu. Tři čtvrtiny jejích akcií vlastní belgická pojišťovna KBC Verzekeringen NV z nadnárodní skupiny KBC, 25 % drží Československá obchodní banka.