ČSOB Pojišťovna startuje „životní“ kampaň pro ženy

ČSOB Pojišťovna odstartovala kampaň na podporu prodeje životního pojištění pro ženy s podtitulem „Dámy, výhodnější už to nebude.“ Z rozhodnutí Soudního dvora EU totiž od 21. 12. 2012 nelze použít pohlaví jako základ výpočtu pojistného. Pro ženy to bude znamenat konec výhodnějších sazeb životního pojištění. Do tohoto data jej však mohou uzavírat za výhodnějších podmínek. Součástí kampaně na podporu prodeje životního pojištění je i soutěž o auto, uvedla ČSOB Pojišťovna.

„Kampaň za necelé dva miliony korun bude probíhat od 14. 8. do 12. 12. 2012. Jádrem kampaně je přímá komunikace na stávající klientky, které ještě nemají uzavřeno životní pojištění. Další částí kampaně je komunikace především v tisku, na internetu a obchodních místech pojišťovny. Chtěli bychom oslovit především ženy ve věku 20 až 45 let, které aktivně řeší otázky své budoucnost,“ uvedl marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.

Kampaň bude ve stejném termínu provázet i soutěž o vůz Suzuki SX4 a devět voucherů v hodnotě 10 000 korun na exkluzívní celkovou proměnu image v luxusním kosmetickém studiu. „Soutěže se může zúčastnit každá žena, která u nás v termínu kampaně/soutěže uzavře životní pojištění a zodpoví co nejpřesněji dvě soutěžní otázky prostřednictvím SMS zprávy,“ doplnil Kleiner.

ČSOB Pojišťovna nabízí široké spektrum životních i neživotních pojištění občanům, malým a středním podnikatelům i největším korporacím. V současné době spravuje téměř milion pojistných smluv. Měřeno předepsaným pojistným je aktuálně třetí největší pojišťovnou na domácím trhu. Tři čtvrtiny jejích akcií vlastní belgická pojišťovna KBC Verzekeringen NV z nadnárodní skupiny KBC, 25 % drží Československá obchodní banka.