Další novinky týkající se karoserie již tak zásadní nejsou. Přepracovaná zpětná zrcátka mají integrované blinkry, zadní svítilny dostaly novou grafiku, litá kola mají jiný design a v nabídce barev karoserie se objevily dvě nové položky (Medium Nebula Gray Pearl, Satin Cashmere Metallic). Do interiéru si nově můžou zájemci objednat mahagonové dřevo, přední sedadla dostala kromě vyhřívání také chlazení, cestující v prostřední řadě mohou využít zásuvku 120 V a nový je také přístrojový panel.
Pod kapotou se ovšem nic nezměnilo. O pohon se stará vidlicový osmiválec 5.7 l s maximálním výkonem 383 k (5600 ot./min). Ten spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou a systémem stálého pohonu všech kol s diferenciálem Torsen, který rozděluje sílu motoru v základní poměru 40/60 ve prospěch zadní nápravy.