Nákupní park Haná se stává interiérovým centrem
Retail Park Haná se nachází na západním okraji Olomouce v atraktivní nákupní lokalitě v blízkosti nákupního centra Haná s 60 obchody. Retail Park Haná má rozlohu asi 19 tisíc čtverečních metrů a zahrnuje 17 velkoplošných prodejen. Park je z 85 procent obsazen. Vlastníky nemovitosti jsou společnosti Gemo a Pradera. „Firmy, které v dnešní době expandují, si pečlivě vybírají nové lokality. Pro Nákupní Park Haná se letos rozhodlo několik nových nájemců a pronajalo se nebo přepronajalo asi 8500m2 obchodní plochy. To potvrzuje jeho kvalitu,” poznamenává Lukáš Výtisk z týmu nákupních parků v C&W.
C&W provedla v říjnu 2011 průzkum mezi zákazníky Nákupního Parku Haná. Výsledky korespondují se strategií majitelů parku vytvořit interiérové centrum s pestrou škálou značek nabízejících vše pro domácnost od nábytku a bytových doplňků, přes vybavení koupelen a kuchyní až po dekorativní elementy domácnosti jako jsou tapety, barvy a dekorativní textil.
„Z průzkumu vyplynulo, že největší skupinu zákazníků Nákupního Parku Haná (56 procent), tvoří lidé ve věku 30 - 50 let. Z pohledu obchodníků daného segmentu je to nejatraktivnější skupina. Lidé v produktivním věku, kteří si zařizují své první bydlení nebo upravují či modernizují stávající,“ přibližuje Výtisk
Zákazníci z této věkové skupiny směřují nejčastěji do prodejen Jysk, Jena, Kika a Siko. Devět z deseti návštěvníků parku zvolí pro svou dopravu automobil kvůli ulehčení přepravy těžších nákupů a snadnějšímu přístupu přímo do obchodních jednotek.