Škoda si skrytě pohrála s novým logem

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto mírně graficky upravila své logo, které oficiálně představila na začátku března na autosalónu v Ženevě. Nová varianta se bude používat v tištěných propagačních materiálech a na internetu. Informaci přinesl dnes server Novinky.cz.
Automobila nepokládala za nutné o těchto drobných vizuálních změnách oficiálně informovat, tiskové oddělení nevydalo v této souvislosti žádnou zprávu, napsaly dále Novinky.cz.
Informace k novému logu se ale objevily na stránkách interního časopisu Škoda Mobil, kde tento krok automobilka odůvodnila potřebou „výraznějšího vizuálního dojmu“ a „použitelnosti na tmavém podkladu“. Veškeré prvky zůstávají jinak stejné - barvy i okřídlený šíp.
Změny se udály v případě silnějšího orámování šípu (to je patrné ve spodní části tohoto symbolu). Tmavší je pak i vnitřek kruhu. Nové logo se objevilo na oficiálních materiálech od 1. července, od 15. července je využíváno také v reklamách. Na automobilech se nové logo objeví již od příštího roku.