Glosa Jana Šindeláře: Invia na tenkém ledě | E15.cz

Glosa Jana Šindeláře: Invia na tenkém ledě

Jan Šindelář

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

Dvě největší české cestovní kanceláře se rozešly s internetovou agenturou Invia. Jde o ukázku rostoucího sebevědomí velkých hráčů.

V době nevídané konjunktury na trhu zájezdů, který roste meziročně zhruba o pětinu, u nich převládlo přesvědčení, že se bez největší agentury obejdou.

Uvidíme, co se bude dít, až trh začne padat. Jako jeden z důvodů rozchodu se uvádí skutečnost, že Invia přišla na trh s vlastními zájezdy, čímž konkuruje svým partnerům. Zatím jde jen o okrajovou záležitost, která ale může v budoucnu významně nabobtnat. A upřímně řečeno, jako agentura Invia dosáhla všeho.

Nabídka vlastního produktu je pro ni jednou z mála příležitostí k růstu. A noví investoři Rockaway a CEFC nic jiného neočekávají. Jde ovšem o chůzi na tenkém ledě. Pokud i ostatní cestovky ztratí pocit, že spolupráce s agenturou je oboustranně výhodná, pak je rozchod naprosto logický krok. 

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video