Facebook, Amazon, TikTok: co ukázal žebříček nejdražších značek | E15.cz
KoronaHelpdesk E15

Jak vydělat v těžkých časech

Více k tématu

Glosa Jana Vávry: Zranitelný Zuckerberg a lekce investorům

Glosa Jana Vávry: Zranitelný Zuckerberg a lekce investorům
Mark Zuckerberg
• 
ZDROJ: reuters
Jan Vávra

Jan Vávra

V pořadí stovky nejhodnotnějších značek světa ještě více vynikají technologické firmy. Během pandemie a vynuceného přesunu do virtuálního světa ukázaly svou životaschopnost.

Takový Amazon dominuje žebříčku BrandZ více než kdy dřív, jeho značka má hodnotu 416 miliard dolarů.

Výrazně si polepšil i Facebookem vlastněný Instagram, poprvé do stovky pronikla čínská sociální síť TikTok. Technologické platformy jsou sice imunní proti koronaviru, ne tak proti lidským rozmarům.

Starbucks, Pepsi a další. K bojkotu Facebooku se přidávají desítky globálních firem

Sotva aktualizovaná zpráva o hodnotě značek vyšla, už musí šéf Facebooku Mark Zuckerberg čelit další krizi reputace. Korporátní giganti typu Unileveru či Coca-Coly odmítají inzerovat na platformách Facebooku kvůli jeho benevolentnímu přístupu k šíření pochybného obsahu.

Možná ještě vážnější situaci čelí TikTok. Indie na svém obřím trhu aplikaci kvůli zhoršujícím se vztahům s Čínou úplně zakázala. Tím jen mimochodem připomněla, že svět čelí i jiným výzvám než šíření COVID-19.

Glosa Jana Vávry: Zranitelný Zuckerberg a lekce investorům
Horká místa planety: Čína proti Indii, Turecko chce panovat regionu, KLDR nestojí o smír
Ekonomika se vymaní z krize až v roce 2022. Naději na rychlé zotavení zmařil stát, tvrdí průzkum

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!