PR.Konektor komunikuje pro Milku Poslední kousek

Milce chybí poslední kousek

Milce chybí poslední kousek Zdroj: archiv

Milka prodává tabulky čokolády bez jedné chybějící kostičky. Zákazníci ho ale mohou přes internet někomu věnovat. Adaptaci francouzské kampaně u nás zajišťují Konektor, PR.Konektor a Konektor Social, navíc přidávají původní promoaktivitu.

Značka Milka z portfolia společnosti Mondelez Czech Republic startuje ve spolupráci s agenturami Konektor, PR.Konektor a Konektor Social komunikační kampaň „Poslední kousek“. Kampaň navazuje na uvedení limitované edice čokolád Milka na trh, ve kterých chybí jeden kousek. Cílem projektu je podpořit dlouhodobou komunikační linku „Troufni si na jemnost“.

Teasingová část kampaně proběhla v podobě vydání tiskové zprávy s výsledky průzkumu o ochotě Čechů a Slováků podělit se. Průzkum odkazuje na hlavní myšlenku kampaně, že poslední kousek čokolády je ten nejcennější, a tím pádem je nejtěžší se o něj podělit. Od této myšlenky je odvozen i název celého projektu „Poslední kousek“, který výzývá lidi k tomu, aby si troufli svůj poslední kousek někomu věnovat.

„V limitované edici Milka Poslední kousek schází jedna kostička čokolády. Tu spotřebitelé mohou reálně nechat poslat poštou díky kódu z obalu, nebo také odeslat virtuální poslední kousek online, oboje přes microsite Poslednikousek.cz,“ vysvětluje Eva Malecká, junior brand manažerka společnosti Milka CZ/SK.

Běh pro Milku

V průběhu května navíc poběží jeden Čech a jedna Slovenka trasu napříč Českou a Slovenskou republikou, na jejímž konci předají poslední kousek čokolády svým blízkým. Tato část kampaně je založena na ochotě pomoci oběma běžcům na jejich trase. Lidé jim mohou nabídnout například svačinu, přespání nebo psychickou podporu.

„Na microsite se dozvíte jak o posílání kousku čokolády, tak informace o běžecké kampani – kde se mohou lidé aktivně zapojit a jak nabízet pomoc. Spolupracujeme i s youtubery, se kterými máme dobré zkušenosti i z předchozích kampaní,“ informuje Veronika Gréková za Konektor Social, se kterou Milka spojila své síly.

Agentura PR.Konektor, jež pro Milku PR komunikaci realizuje, navázala spolupráci s klasickými printovými i online médii a rádii. „Oslovuje je zvlášť a vytváříme jim články podle jejich potřeby tak, aby seděly do jejich komunikace. Jde hlavně o média z oblasti lifestylu, deníky a magazíny se společenským zaměřením,“ komentuje PR aktivity Josef Chrpa, vedoucí kampaně za PR.Konektor. Myšlenku „Posledního kousku“ podpoří také televizní a online reklama.

Kampaň s chybějícím „posledním kouskem“ si Milka vyzkoušela už v roce 2013 ve Francii, běžeckou nadstavbu pro český a slovenský trh vymyslel PR.Konektor. Limitovaná edice čokolády bez posledního kousku je již v prodeji, kampaň potrvá do konce května.